Heeft u een compliment, melding of klacht?

Heeft u een compliment, melding of klacht?    

Bent u tevreden of juist ontevreden over de gang van zaken in ons ziekenhuis? Wij horen het graag van u! Zo horen wij wat we goed doen of krijgen we de kans onze zorg te verbeteren.

 

Wilt u een compliment geven?

Geef uw compliment rechtstreeks aan de medewerker of aan het teamhoofd van de afdeling waarover u tevreden bent. U kunt uw compliment ook aan ons doorgeven via het formulier voor complimenten.

 

Kan het volgens u beter?

Wilt u iets melden? Wij horen het graag. Wij adviseren u om uw melding te bespreken met de betreffende medewerker of het teamhoofd. U kunt uw melding ook aan ons doorgeven via het formulier voor meldingen. Heeft u een tip of suggestie ter verbetering geef dat dan ook aan.

Geef op het formulier duidelijk aan voor welke afdeling en / of voor welke medewerker het compliment of de melding bestemd is. Wij zorgen ervoor dat deze op de juiste plek terecht komt.

 

Bent u niet tevreden?

Bent u niet tevreden over uw medische behandeling, over uw verblijf in het ziekenhuis of over het ziekenhuis in het algemeen? Dan adviseren wij u om uw klacht direct te bespreken met de betreffende medewerker of het teamhoofd. De ervaring leert dat zij meestal samen met u snel tot een goede oplossing komen.

Mocht dit niet tot een oplossing leiden of heeft u een reden om uw klacht niet aan de betreffende persoon te melden, wendt u zich dan tot het Patiënten Service Centrum., U kunt dit op verschillende manieren doen:
 

Voor meer informatie over wat er wordt gedaan met uw suggestie of klacht, klik hier.